/Files/images/п1.jpg ПАНІЧНА АТАКА, ІСТЕРИКА, СТРАХ

Поради класному керівникові

1. Батьки учнів часто далекі від педагогіки, а тому класний керівник має налагоджувати стосунки з ними на основі систематичних спостережень й організації педагогічної просвіти для них.

2. Аналізуючи свою роботу з батьками, згадайте, чи продумуєте Ви роботу з ними. Чи проводите Ви на початку навчального року консультування «Як батьки повинні допомагати дітям у навчанні»

3. При підготовці роботи заздалегідь слід продумати порядок денний, зміст інформації і настанов, із якими виступите перед батьками.

4. Перш ніж розпочати батьківські збори чи бесіду, намагайтеся добрими жартами створити атмосферу взаємної довіри.

5. Не намагайтеся виправдати себе, учителів, школу, критикуючи учнів та їхніх батьків. Пошук розумних заходів впливу і Ваша доброзичливість допоможуть Вам знайти спільну мову з батьками .

6. Зв'язок із батьками учнів має бути постійним, а не епізодичним і не тільки тоді, коли в класі трапилась надзвичайна подія.

7. Перш ніж звернутись до впливу батьків, з'ясуйте, наскільки й у чому вони авторитетні для учня.

8. Запрошуючи батьків до школи, повідомте їм причини виклику, це позбавить їх зайвих хвилювань і дозволить підготуватися до бесіди з Вами і з учнем.

9. Частіше запрошуйте батьків для того, щоб похвалити учня, це дає хороший виховний ефект.

10. Інколи бесіду з батьками доцільно вести в присутності учня. А як вчиняєте Ви? У яких випадках і чому? 3 якою метою Ви відвідуєте своїх вихованців та їхніх батьків удома? Чи знаєте Ви умови життя й виховання кожного учня?

11. Придивіться уважніше до дій і методів педагогічного впливу своїх колег на уроках і виробіть єдині вимоги з урахуванням індивідуальних особливостей учнів свого класу.

12. Майте завжди при собі щоденник педагогічних спостережень. До нього корисно включити: адреси учнів, домашні та службові телефони їхніх батьків; дати днів народження учнів, із якими їх важливо привітати. Занотовуйте у щоденнику свої спостереження, успіхи й невдачі – це допоможе Вам у виборі правильних дій щодо виховання учнів.

Практичний психолог О. Подолець

Кiлькiсть переглядiв: 148